wtorek, 23 września 2014

PRZEPRASZAM

Jestem najgorsza osoba na świecie :( Zawiodłam was i sama siebie. Nie będę już pisać ff. To był błąd, ze w ogóle to zaczęłam, ale ciesze się ze byłyście ze mną i zawsze mnie wspieraliście. Nigdy wam się za to nie odwdzięczę <3
Doszłam do wniosku, że bardzo lubię robić zwiastuny a ten miał być do następnego ff, ale niestety nie podejmę się pisania go. Jeśli komuś się spodoba i będzie chciał napisać na podstawie tego zwiastuna będzie mi niezmiernie miło.
Przepraszam bardzo i Kocham was :D

3 komentarze:

  1. Boże kochanie nawet nie wiesz jak mi smutno.
    ja rozmiem brak weny, życie prywatne itp.
    ale serio wkręciło mnie to ff BARDZO
    szkoda, że nie dowiem sie co będzie dalej.
    Ale i tak cię kocham i to się nie zmieniło i nie zmieni.
    dziękuję za ten kawałek ff.
    Co do zwiastunu to jest przecudowny, masz talentchciałabym też robić takie zwiastuny.
    kocham cię i zawsze możesz na mnie liczyć
    pozdrawiam♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, naprawdę szkoda :-( Bardzo podoba mi się ten blog ;-) masz naprawdę talent piszesz tak ciekawie, że jak znalazłam twojego bloga (tak wiem bardzo późno bo dopiero teraz) to nie mogłam síę od niego oderwać i po prostu musiałam, ale to musiałam przeczytać go do końca <3 jeśli to czytasz to wiedz, że wierzę w Ciebie i wierzę w to, że kiedyś wrócisz do pisania <3 <3 powodzenia cokolwiek teraz robisz <3 <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. [SPAM]

    Fanfiction - Niall Horan
    "-Pozwól, że ci pokażę - jego oddech łaskotał mój policzek, wysyłając dreszcze wzdłuż kręgosłupa."
    "-Pokażesz, co? - spytałam cicho, udając, że nie jestem tym wzruszona. Czułam jak oddech uwiązł mi w gardle, gdy przybliżył się jeszcze bliżej mnie."
    "-Jak się kochać."
    http://if-we-do-this-together-is-the-end.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń