środa, 8 maja 2013

Prolog


*** Rose***
Jestem zwykła dziewczyną z najlepsza przyjaciółką na świecie. Rok temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Kathe i Greg byli ważnymi osobami w naszym mieście. Prowadziło to do tego, ze znałam komendanta policji czy inne ważne osoby .Zostałam wtedy sama w wielkim domu, który mi zostawili. Postanowiłam, wiec go wynająć i wtedy zamieszkała ze mną dziewczyna, która z czasem stała się moją najlepszą przyjaciółką bez, której nie mogę żyć. Chodziliśmy razem do tej samej szkoły i ukończyłyśmy ją z wyróżnieniem. Znalazłyśmy prace w sklepie odzieżowym H&M i od dwóch tygodni tam pracujemy. Ludzie u nas w mieście są bardzo życzliwi. Niestety nie wszyscy najgorszy jest gang nastolatków niewiele starszych ode mnie . Nazywają się „ALFA” i krążą wokół nich plotki. Mieszkają w jednym domu, gdzie często zjawia się policja. Podobno byli kilka razy aresztowani za zamieszki, ale nic więcej. Praktycznie zawsze trzymają się razem. Nigdy osobiście ich nie spotkałam. Chce się trzymać od nich z daleka. A wracając do mnie , nie mam dużej rodziny. Niektórzy mieszkają w innych miastach i rzadko się z nimi widuję. Poza praca czas spędzam z przyjaciółmi na imprezach. Moje życie może nie było jak z bajki, ale dla mnie było w sam raz.

*** Niall****
Nie jestem tacy jak ci nudziarze z tego miasta. Razem z moją paczką jesteśmy tu szanowani. Ludzie po prostu się nas boja. Kilka bójek i zamieszek wystarczyło, żeby ludzie się nas przestraszyli. Mi to pasuję. Mogę mieć każdą laskę. Wszystkie dziewczyny są takie same- łatwe. Bez problemu można je przelecieć. Mam je gdzieś, mam z tego przyjemność i tyle. Są też wyjątki. Trzy laski należące do ALFY, są one moimi przyjaciółkami i dziewczynami moich najlepszych kumpli.  Niczego już nie potrzebuje mam wszystko: najlepszych przyjaciół, ładne laski, pieniądze i szacunek innych. Mało mnie obchodzi jak to wszystko zdobyłem, ważne ze mam. Wszyscy mieszkamy w wielkim domu, do którego nikt oprócz policji i listonosza nie przychodzi. Dla mnie jest OK. wszystko inne mam w dupie.
 _______________________________________________________________________________
To mamy już za sobą . Pierwszy rozdział spróbuje wstawić za kilka dni. Zapraszam ! 

2 komentarze: