poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Liebster Award !

                         Liebster Award..! 


Hejka ! Zostałam nominowana do Liebster Award ! Bardzo się z tego cieszę i dziękuje :D Zostały mi zadane pytania, więc odpowiadam :D
Zostałam nominowana przez  

1. Jak masz na imię ?
2. Kochasz Zerrie tak jak ja ? 
3.  Czego słuchałaś przd 1d ? 
4. Ulubiona piosenka 1d ?
5. Jarasz się Just Can't Let Her Go ? 
6. Jakie buty lubisz najbardziej ?
7. Gdyby to był twój ostatni dzień życia co byś zrobiła ? 
8. Lubisz mlecz ? 
9. Ulubiony słodycz ?
10. Najlepszy dzień w życiu ? 

11. Ulubiona książka ? 

 ODP.
1. Dominika xd
2. Jasne. Kocham moich idoli i chce,żeby byli szczęśliwi.
3. Wszystkiego po trochu.
4. Summer Love i Best Song Ever
5. Takkk :D
6. Air Maxy 
7.Hmm nie mam pojęcia :/ Mam dużo do zrobienia :P
8. yyy... chyba tak :/
9.Czekolada oczywiście !!!
10. Moje Urodziny :P
11. Mam wiele ulubionych :D


A więc ja nominuje te blogi :


Moje pytania :D

1.Ile masz lat ??
2. Skąd jesteś ??
3. Jesteś tylko Directionerką czy może tez Beliber, Mixer itp. ??
4. Dlaczego założyłaś bloga i jak go oceniasz ??
5. Chciałabyś polecieć do Londynu ???
6.Ulubiona piosenka ??
7. Ulubieniec z 1D ??
8. Co sprawiło,że zaczęłaś pisać bloga ??
9.Co sadzisz o Larry Shippers?
10. Którą dziewczynę (Perrie, Eleanor, Danielle) lubisz najbardziej? Dlaczego?
11. Twitter vs Facebook





7 komentarzy:

  1. Odpowiedziałaś <3 cieszę się . Widzę że nominowałaś jeden z blogów SWAG i tu krzyż xd jeśli chcesz to wwpadnij na jej i mojego bloga xd explosive-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cię do Liebster Award :D Więcej na : http://one-direction-story-by-kelsey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ♥ Ja nominowałam cię do The Versatile Blogger Award :D Więcej informacji na blogu : http://live-is-only-one-do-not-waste-it.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej nominowałam cię do The Versatile Blogger Award :D
    Więcej na http://littlethings-niallhoran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nominuję Cię do The Versatile Blogger Award. Sczegóły u mnie: http://dark-story-with-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń