sobota, 9 listopada 2013

Ważne !!!

Wiem że mnie nienawidzicie i ja siebie też !!! Nie mam czasu na pisanie i brak mi weny !!! Zawiodłam was a wy na mnie liczycie. Dziękuję że mnie nie opuszczacie i bardzo nie chce was zawieść.
Mam strasznie dużo nauki, ale dla was wrócę do pisania.
Dodam nowy rozdział pod koniec listopada jak tylko uporam się z ocenami.
Bardzo was proszę o cierpliwość i z całego serca przepraszam <3333
Bardzo was kocham i dziękuje że czytacie.
Mam nadzieje że troszkę poczekacie <333
Potem rozdziały postaram sie dodawać co 2 tygodnie :DD


PS. Jak tylko dodam nowy rozdział chce żebyście o tym wiedzieli. Podajcie mi swoje TT, zebym mogła was poinformować.

KOCHAM WAS, DZIĘKUJE I PRZEPRASZAM xx

9 komentarzy:

  1. będę czekać! :D <3 /@_TommoKiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciebie tez ♥tu msz moj tt
    @paulinka200

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię normalnie!!! Będę komentowac KAŻDY rozdział, no chyba, że zacznę czytać kolejne opowiadanie, nowe. Wtedy tak nie chcę się od niego oderwać dopóki nie skończę ostatniego, dodanego rozdziału, że przeważnie przegapiam z 4 dni z życiorysu innych blogów. Ale nie martw się! I tak skomentuję KAŻDY rozdział, nawet, gdy będzie już następny:D I moja jakże piękna formółka, którą zawsze dodaje na koniec komentarza; Pozdrawiam:* Weny życzę =] I oczekuję z niecierpliwością szybkiego dodania kolejnego rozdziału:3 - Ziallka
    (@Roksana_Gorak)

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S Nie musisz się spieszyć z dodawaniem tych rozdziałów co 2 tygodnie! Mogą być co miesią, byleby były:} Możesz mnie informować na Twitterze jak chcesz, ale nie ma takiej potrzeby, ponieważ ja tam prawie nie wchodzę:> Papa C: - Ziallka

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem to wszystko i cieszę się,że napisałaś dla nas-czytających tą notatkę <3 Już się zbliża grudzień,więc wstawiaj next! ;*** :D Życzę dużo czasu na pisanie rozdziałów,dużo weny i dobrych ocen <333 xx

    OdpowiedzUsuń
  6. @DoniaOfficial ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam Cie na mojego bloga jest trochę o One Direction oraz o innych piosenkarzach ;)
    http://your-favorite-song.blogspot.com/2013/12/niall-horan.html

    OdpowiedzUsuń