piątek, 5 lipca 2013

6

Wstałam cała w skowronkach, a jeszcze większą radość sprawiłam mi wiadomość że nie musze iść do pracy. Coś się dzieje w sklepie, jakoś szczególnie mnie to obchodzi i tak zapłacą nam za tydzień. Meg postanowiła skorzystać z tego czasu i odwiedzić rodziców. Około 11 miałam już cały dom dla siebie, na cały tydzień. Strasznie ucieszyła mnie ta wiadomość, bo będę miała czas dla…..
Moje przemyślenia przerwał sms od Niall.

Od : Niall
Hej śliczną. Spotkasz się ze mną po pracy ??
N.

Wow. Liczy na moje zdanie, to coś nowego. Do tej pory to on decydował za mnie. Miła odmiana . z wielkim uśmiechem odpisałam.

Do : Niall
Mam cały tydzień wolne J Mam czas już teraz
R.

Nie musiałam długo czekać . Chwile później usłyszałam dzwonek sms’a

Od: Niall
Będę za 10 minut
N.

Poczułam motyle w brzuchu. Ze względu na to że dziś było strasznie gorąco założyłam krótkie spodenki i seksowny top. Nałożyłam lekki makijaż i byłam gotowa w chwili gdy usłyszałam podjeżdżający pod nasz dom samochód. Szybko zbiegłam na dół. Gdy usłyszałam pukanie do drzwi od razu je odtworzyłam. Nie zdążyłam nawet go zaprosić, bo Niall wszedł, zamknął drzwi, objął mnie w pasie i przyciskając lekko do ściany zaczął namiętnie całować. Choć widzieliśmy się wczoraj bardzo brakowało mi jego pocałunków.
- Cześć – powiedział patrząc mi w oczy. Ja tylko wesoło się zaśmiałam. – Uwielbiam twój śmiech – momentalnie moje policzki stały się czerwone – I uwielbiam gdy się przeze mnie zawstydzasz - szepnął mi na ucho.
- Nienawidzę cie  - schowałam się w jego tors. On tylko się zaśmiał, czym doprowadził mnie do dreszcze na ciele.
- Nieprawda – spojrzałam się w jego błękitne oczy i nagle czas stanął w miejscu. Zobaczyłam tam…. Miłość ?? Nie to nie możliwe. Czy Niall Horan mający serce z kamienie mógł mnie kochać . bardzo bym tego chciała. W końcu udało mi się wrócić do rzeczywistości. Wyszłam z jego uścisku i poszłam w stronę kuchni.
- Napijesz się czegoś ??
- Gdzie twoja przyjaciółka yyy
- Meg
- Właśnie.
- Wyjechała na tydzień do rodziców.
Niall już się nie odezwał. Wiedziałam ,z e się uśmiecha. Przez moje ciało przeszła fala gorąca.
- Wiec. Czego się napijesz ?? – chcąc dostać szklankę stanęłam na palcach. Nagle Niall złamał mnie w pasie i szepnął do ucha
- Wolałbym ciebie
Przez moje plecy znów przeszły ciarki. Odwróciłam się do niego żeby spojrzeć mu w oczy . zaczęliśmy się całować . Język Nialla spotkał się z moim. Potem chłopak posadził mnie na blacie kuchennym i zaczął całować moją szyje i dekolt. Wszystko działo się tak szybko.  Zdjęłam mu koszulkę, a moim oczom ukazała się zajebista i opalona klata. Jednak odwrócił moją uwagę od tego wspaniałego widoku swoimi namiętnymi pocałunkami. W końcu moja bluzka także wylądowała gdzieś obok. A on zaczął pieścić moje piersi. Już miał odpiąć mi stanik kiedy usłyszeliśmy dźwięk jego komórki. Z jego ust wyszło tylko jedno słowo „ Kurwa” i poszedł odebrać telefon. Dopiero teraz zorientowałam się jak moje serce szybko bije. Wcześniej byłam chyba w jakimś transie
- Czego – spytał ostro swojego rozmówce- Tak .. Nie wiem…. Dobra …. Zobaczę … No…. Okay. Nara .
Zeskoczyłam z blatu i poszłam po bluzkę, która leżała gdzieś na podłodze
- Jedziesz nad wode ??- zapytał się gdy już byłam kompletnie ubrana
- Jasne czemu nie
- No to leć się przebrać – pocałował mnie w noc, a ja od razu pobiegła na górę. Szybko przebrałam się w kostium, trochę ogarnęłam i byliśmy już w drodze na plaże.
- Hej Rose
- Siema  Rose
-  Cześć wszystkim  - witaliśmy się już na plaży . Po kilku miłych uściskach ruszyliśmy nad wodę. Cały czas byłam otulona ramieniem Nialla
- Ile ludzi. Nie będziemy mieli gdzie usiąść – zasmuciła się Dani
- Zaraz to załatwię – zaproponował Harry
Podszedł do grupki osób, gdzie dostrzegłam moją koleżankę z klasy Vannesa ?? chciałam podejść i się przywitać, gdy nagle Harry zaczął mówić :
- Spadajcie stąd. To nasze miejsce – na ich twarzach pojawiło się zdziwienie i może nawet strach – Nie słyszycie ?!- kiedy chłopak krzyknął aż podskoczyłam. Niall przycisnął mnie do siebie nawet na mnie nie patrząc. Widziałam że jest zadowolony z tego co robi Hazz. Cała grupka od razu się wyniosła, choć kilku chłopaków stawiało opór.
Reszta upłynęła bez większych konfliktów. Naprawdę świetnie się bawiłam, nie myślałam że oni mogą być tacy mili i w ogóle. Ale cały czas po głowie chodziła mi ta sytuacja z Van. Nie chciałam o tym myśleć, tylko dobrze się bawić.
Wróciliśmy do nich do domu, tam wypiliśmy kilka piw, a Niall zaproponował żebym została na noc. Nie chciałam się sprzeciwiać, nie miałam ochoty zostać sama w domu, a tym bardziej  z Horanem i to po tym co dziś zaszło.
 W pokoju Niall dał mi swoją koszule i spodenki. W łóżku mocno się w niego wtuliłam.
- Dziś było naprawdę fajnie. Dziękuję, ze mnie zabrałeś – powiedziałam cały czas wtulona w niego.
- Nie ma za co. Cieszę się ze polubiłaś moich przyjaciół. Są dla mnie ważni.
– Ja też się cieszę
- Dobranoc – pocałował mnie w czoło
- Dobranoc – wtuliłam się w niego mocniej.
Zaczynałam być szczęśliwa. Nareszcie. Oboje zasnęliśmy wtuleni w siebie .

  

>.<
JEST !! Obiecałam i macie. Jak wam sie podoba.?? Licze na szczere  komentarze. 

No to jak???
10 Komentarzy i daje nexta.
Spróbujecie. Licze na was :D

16 komentarzy:

  1. extra :3 Dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, uwierz będzie 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeej...to jest świetne :) :):) Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent ^^ Zajebiste opowiadanie, czekam na następne <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste!!! Dziewczyno masz talent ! Szybko pisz następny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę tak pisać idiotko :* Nie no uwielbiam cię!!! JESTEŚ ZAJEBISTA !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piszesz masz talent;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste! Next szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww! Uzależniłam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. boze swietne *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale zajebiste :D kocham Cię <33 kiedy next? ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiaaaam <3
    Bosssszzeee uzależniłam się czytam już drugi raz to opowiadaniee :)
    Dawaj następny roździał !

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent kochanie bo jesteś moja kocham cie a tym bardziej twój blog czekam na koleejne rozdziały BOOSKOO ♡♡

    OdpowiedzUsuń