środa, 17 lipca 2013

7

Rano obudziłam się na torsie Nialla. Ślicznie wyglądał kiedy spał. Jego klatka piersiowa była ciepła i poruszała się gdy oddychał. Niechętnie się od niego odsunęłam i poszłam do łazienki. Tam zrobiłam co musiałam, trochę poprawiłam włosy i umyła twarz. Gdy wróciłam do pokoju chłopak siedział już na skraju łózka, kiedy tylko mnie zobaczył od razu się uśmiechnął. Poczułam ciepło rozlewające się po całym moim ciele. On tylko wyciągnął do mnie rękę, a ja od razu do niego podeszłam i stanęłam pomiędzy jego nogami.
- Wyspałaś się ??- zapytał się i pocałował mnie czule w usta.
- Hmm … tak – odpowiedział z wielkim uśmiechem.
- Głodna ?
- I to jak .
- Chodź coś przygotujemy.
Pociągnął mnie na dół. Idąc tam cały czas się całowaliśmy. W końcu dotarliśmy do kuchni. Horan od razu posadził mnie na blacie i dalej całował. Po tym jak się od siebie postanowiliśmy zrobić naleśniki. Chłopak nie pozwolił mi zejść i mu pomóc tylko cały czas podchodził do mnie i całował, co mi bardzo odpowiadało. Co jak co , ale niebieskooki przystojniak, z którym chyba chodziłam – jeszcze o tym nie rozmawialiśmy ,ale … - był mistrzem w pieczeniu naleśników. Zjadłam wszystkie, były naprawdę przepyszne . Potem postanowiliśmy pooglądać telewizje. Około 16 zadzwonili przyjaciele Nialla, że idziemy dziś na imprezę . Dopiero wtedy zorientowałam się, ze nie ma ich w domu, bo tylko my tu jesteśmy. Horan poszedł na górę się przebrać, potem pojechaliśmy do mnie, gdzie przebrałam się w obcisłą beżową sukienkę. Było to ciężkie zadanie, bo blondyn cały czas mnie całował. Umalowałam się i uczesałam, a godzinę później tańczyłam już nim w klubie. Gdy piosenka się skończyła poszliśmy do jego paczki.
- Gdzie chłopaki ? – zapytał Niall, gdy doszliśmy do stolika gdzie były tylko dziewczyny.
- Poszli do baru po drinki
- Okay. Tez pójdę. Chcesz coś  ?– zwrócił się do mnie
- Jakiegoś drinka
- Okay – pocałował mnie i poszedł w stronę baru.
- Podobasz mu się – powiedziała do mnie Eleanor, już mniej więcej rozróżniam imiona. Nie wiedziałam co powiedzieć, wiec bąknęłam ciche dzięki i spojrzałam na Nialla, który właśnie zamawiał nam drinki.
- Musisz uważać, bo Horan ma problemy z pakowaniem nad emocjami – chciałam już zapytać co miała na myśli, ale w tej samej chwili wrócił Niall z resztą chłopaków.
Później znów wszyscy tańczyli i pili. Świetnie się bawiłam. Koło dziesiątej wyszliśmy już z klubu. Pod moim domem zaprosiłam Blondyna do środka.
- Napijesz się czegoś ?? – zapytałam gdy byliśmy już tam. Niall złapał mnie za nadgarstek, pociągnął do siebie i zaczął całować. Bardzo Namiętnie.
- Niall … - ale chłopak nie przestawał. Mocniej go odepchnęłam
- Co dzieje kochanie ? - zapytała mnie głaszcząc po policzku
- Niall, ja .. ja . hmm … nie chce tego dziś robić. Nie jestem jeszcze gotowa– powiedziałam i spojrzałam na swoje stopy, które nagle stały się bardzo interesujące. Chłopak złapała mnie za podbródek i musiałam spojrzeć mu w oczy.
- Nie martw się. Nie posunę się zbyt daleko. Dobrze ?
- Dobrze – odpowiedziałam z lekkim uśmiechem.
Po mojej odpowiedzi chłopak się tylko uśmiechnął i zabrał na góre do mojego pokoju. Stanęliśmy na środku pokoju .  Otarł ustami o moją szczękę, kiedy zwinnym ruchem zsuwał lekko górę sukienki z mojego ramienia.  Oddychałam coraz ciężej, a on nie przestawał bawić się opuszkami moich palców. Po chwili wplótł w nie swoje i pociągnął mnie do przodu. Zsunął ze mnie całą sukienke i zostałam w samej bieliźnie – założyłam koronkową i Niall to zauważył, bo uśmiechnął się pod nosem a ja oblałam się rumieńcem. Materiał koszulki, którą miał na sobie został zwinnie przeciągnięty, przez głowę, by zaraz znaleźć się na podłodze. Byłam pod wrażeniem jego umięśnionego ciała  . Mięśnie, kryjące się pod opaloną skórą, twardniały i napinały się pod dotykiem moich miękkich palców. Widziałam jak jego usta, lekko się rozchylają, kiedy przejechałam palcem wskazującym po jego sutku. Gorący oddech wydostał się z jego ust, gdy zjeżdżałam dłonią w dół jego klatki. Ostrożnie kreśliłam precyzyjne linie na jego brzuchu. Moje ręce powędrowały w stronę jego paska chwile później spodnie Nialla znajdowały się gdzieś obok. Znowu zaczęliśmy się całować. Chłopak załapał mnie i zwinnym ruchem położył na łóżku , nachylając się lekko nade mną. Zsunął się na dół. Powoli ujął brzeg czarnego materiału moich majtek w zęby i zaczął ściągać go z moich bioder. Przygryzłam nerwowo wargę, nie wiedząc, czy mam go zatrzymać, czy pozwolić, by kontynuował. W końcu zamknęłam oczy, opadłam z powrotem na łóżko i poddałam się całej sytuacji.  Cały czas czułam powietrze, którym dmuchał na moim podbrzuszu i jego wargi, kiedy zębami zsuwał coraz niżej moje majtki, odkrywając ciało. Gdy byłam cała goła poczułam się strasznie niezręcznie. On lekko rozchylił moje uda i zaczął całować je całować. W końcu dotarł do mojego czułego miejsca i tam też złożył pocałunek. Ścisnęłam mocno prześcieradło, a moje biodra same uniosły się ku górze. Po chwili zaczął kręcić kciukiem tuż przy moim wejściu. Za chwile włożył swój duży palec do środka i przyspieszył tępo. Sprawiał mi tym cholerną przyjemność. Kiedy dotarł do mojego najczulszego miejsca z moich ust wydobył się głośny jęk. Niall powoli wysunął palec ze środka i powoli przesuwał się do góry, tym razem całując mnie od linii bioder aż do klatki piersiowej. W końcu znów zobaczyłam jego twarz tuż obok mojej. Pocałował mnie. To musiałam mu przyznać całował obłędnie. Kiedy oderwał swoje wargi od moich ust, położył się obok, podpierając się na łokciu. Ja wciąż leżałam na plecach. Oddychaliśmy w tym samym rytmie, jakbyśmy się zsynchronizowali.
- Niall … - próbowałam cos powiedzieć, ale on wstał pocałował mnie i wyszeptał w usta po prostu „ wiem „.Miejsce między udami wciąż pulsowało, niemal czułam w sobie pewne ruchy Nialla.

Potem dał mi bluzkę,  żebym się ubrała. Nałożyłam majtki i wtuliłam się w Niall, który już czekał na mnie w łóżku.
- Dobranoc
- Dobranoc
Oboje zasnęliśmy znów wtuleni w siebie. Zmęczeni po dniu pełnym przeżyć.



>.<

Podoba sie ? Przepraszam,że tak późno, ale kilka razy zmieniałam fabułe :D
 PS.Dziękuję!!  Za wszystko co dla mnie robicie. Wasze komentarze wiele dla mnie znaczą. Jesteście wspaniali.
Kocham Was xx

25 komentarzy i następny rozdział !!

Dacie rade !

26 komentarzy:

  1. Zajebiście piszesz! Czekam na następny <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Już nie mogę się doczekać co będzie dalej :) Next! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę cie pisz następny roździał !
    Uwielbiam too <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super piszesz, czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest takie..nawet nie wiem jak to ująć :) Krótko mówiąc Zajebiste ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochamm! nie wiem za bardzo co mam napisać, to po prostu napisze, że to było ZAJEBISTEE <33 ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam <33 Szybko pisz następny !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko next! Wciągnęłam się <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku super!! Next :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzależniona :* Next !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam,uwielbiam <3 Pisz następny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Love !! <33 Następny ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten paring :* Niall+Rose <33 Czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent ♥ Next szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne !! :* Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę pisz szybko następny !! :3 Uwielbiam te opowiadania ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!! Mam nadzieję, że szybko pojawi się nowy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju super !!"Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiście piszesz ! Dawaj nexta ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno masz talent ;) Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tych opowiadaniach ! Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ;) Czekam na NN ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny *.* czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje uzależnienie <33 Czekam na next :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Awww!
    Nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń