poniedziałek, 22 lipca 2013

8

O świcie do Nialla ktoś zadzwonił. Musiało to być ważne, bo od razu wyszedł, ale powiedział , ze później się zobaczymy. Gdy wstałam była około 10. Umyłam się i uczesałam. Później zadzwoniła Meg, gadałyśmy ponad godzinne.
Kiedy dochodziła 14, a Nialla nie było postanowiłam wybrać się do sklepu. Kupiłam bluzkę i nową spódnice. W drodze powrotnej zauważyłam Horana wychodzącego z jakiegoś budynku. 
- Niall ! – krzyknęłam,  niestety chłopak się nie odwrócił. Podeszłam do niego i odwróciłam w swoją stronę  – Nie słyszysz jak … - za niemiałam widząc jego twarz. Miał podbite oko i rozcięta wargę. Widać było, ze nieźle się pobił .
- Co ci się stało ?! – potknęłam ręka jego policzka, gdzie znajdował się wielki siniak. Chłopak od razu strzepnął moja ręke.
- Nie twoja sprawa – syknął i ruszył do samochodu
- Właśnie, że moja sprawa! Jestem twoja dziewczyną, powinnam wiedzieć ! – on na te słowa stanął, odwrócił się i zaczął śmiać
- Hahaha, że kim ty jesteś ?? „ Moją dziewczyną”- mówiąc to zrobił nawias z palców – Kto ci niby tak powiedział. Nie chce dziewczyny, jest dobrze tak jak jest . A ty – mówiąc to podszedł do mnie,  przyciągnął mnie do siebie i wyszeptał w moją szyje – jesteś tylko przyjemnością.
Pocałował mnie w usta, od raz się wyrwałam i próbowałam go spoliczkować, ale złapał mnie za nadgarstek.
- Nawet nie próbuj. Zobaczymy się kiedy będę miał ochotę – znów próbował mnie pocałował mnie pocałować, ale odchyliłam głowę i cmoknął mnie w policzek. Potem wsiadł do samochodu i odjechał.
Czułam, że zaraz się rozpłacze. Szybko pobiegłam do domu cała we łzach. Miałam ochotę wszystko zniszczyć . Nic już nie miało sensu, coś we mnie pękło. Ale czy on naprawdę był dla mnie taki ważny, ze doprowadzał mnie do takiego stanu ? Co ja sobie myślałam zakochując się w nim. Dupek ! Nienawidzę go. Nie będzie mnie wykorzystywał ! Nie pozwolę na to !
Byłam tak wkurzona, ze potłukłam kilka rzeczy w salonie. Nagle przypomniałam sobie o wódce Meg na sytuacje awaryjne. Wyjęłam ja i pociągnęłam łyk. Wspaniale! Później drugi, trzeci, czwarty …i druga butelka. Reszty już nie pamiętam.


*** Niall Horan ***

Byłem strasznie wkurwiony. Z samego rana mieliśmy  się spotkać z jakimiś kolesiami. Nie wszystko poszło zgodnie z planem i musieliśmy kilku zlikwidować. Tacy jesteśmy co mam na to poradzić. Niestety byłem  zbyt zdenerwowany i Rose usłyszała kilka słów za dużo usłyszała . Nie chciałem i nie chce jej skrzywdzić. Jest dla mnie bardzo ważna. Chce żeby została moją dziewczyną. Ale teraz … mam wszystko w dupie ! Wszedłem do domu trzaskając drzwiami.
- Stary gdzie twoja dziewczyna ? Wystraszyła się twojej twarzy – śmiał się Louis
- Zamknij się kurwa
- Uuuu
Nie chciało mi się z nimi gadać, wiec poszedłem do pokoju. Po 10 minutach ktoś zapukał do moich drzwi. Nic nie powiedziałem. Jednak do mojego pokoju weszła El.
- Możemy pogadać ? – siadła koło mnie na łóżku. Już wiedziałem, ze nieważne co odpowiem i tak będziemy gadać.  – Chodzi o Rose ?
Przytaknąłem.
- Co się stało?
Opowiedziałem jej wszystko. Była moją przyjaciółką i ufałem jej.
- Niall jeśli ja kochasz to jej to powiedz.
- A jeśli ona nic do mnie nie czuje.
- Nie dowiesz się jeśli nie spytasz jej.
- Wyjdę na mięczaka
- Niall, Louis też mi wyznał miłość i jakoś wszystko jest okay.
- Wyznał ci miłość ?? – zapytałem zdziwiony, z lekko drwiącym uśmieszkiem.
- Tak. Ty powinieneś tak samo zrobić z Rose . To naprawdę świetna dziewczyna i wszyscy ją lubimy.
- Dzięki – przytuliłem ją
- Od tego ma się przyjaciół – odwzajemniła mój uścisk.
Od razu poszedłem do samochodu i pojechałem do Rose. Wszystkie światła w jej domu były zgaszone. Jednak podszedłem do drzwi i zapukałem , o dziwo okazały się otwarte. Po cichu wszedłem do środka
- Rose ?- pytałem półgłosem .
Nikogo nie było. Znalazłem ją śpiącą w swoim pokoju. Widać było, ze sporo wypiła. Postanowiłem jej nie budzić. Przykryłem ją i zszedłem na dół. Trochę ogarnąłem ten baj zer, żeby normalnie siąść na kanapie i obejrzeć jakiś film. Znalazłem jakieś leki na ból głowy, na jutro. Byłem pewny, że głowa na pewno będzie ją boleć. Naszykowałem butelkę wody i wziąłem sobie trochę jedzenia. Właśnie w telewizji lecieli „ Szybcy i wściekli” . Oglądając film cały czas myślałem co jej jutro powiedzieć. Jeszcze nigdy tak się nie zachowywałem w  stosunku do dziewczyny, ale jak to mówią wszyscy się zmieniają. Gdy film się skończył szukałem jakiegoś koca i poduszki. Gdy znalazłem położyłem się na kanapie i usnąłem mając nadzieje na lepsze jutro.

>.<
 Taki prezent ode mnie :D Miałam więcej czasu, wiec dodałam dzisiaj :D PODOBA WAM SIĘ ??

Co do komentarzy :
JESTEŚCIE ZAJEBIŚCI!!! KOCHAM WAS xx
Wszystkie komentarze wiele dla mnie znaczą i motywują do szybkiego pisania.   Dziękuję <3

Kilka uwag :
Mam prośbę. Chciałabym, żebyście się podpisywali w komentarzach.
Kilka pytań dla was :
1    1. Jak myślicie co stanie się gdy Rose się obudzi i zobaczy Nialla w swoim salonie ??
2.      2. Jak zareaguje na wyznanie Niall’a ?
3.      3. Czy pogodzą się i będą razem ??

Na pytania odpowiadajcie w komentarzach :D Jeśli macie pytania do bohaterów piszcie. Na pewno odpowiedzą :D
 Bawimy się dalej ??
30 komentarzy i kolejny rozdziałek.

Jesteście najlepsi dacie rade :D

30 komentarzy:

  1. 1.Rose będzie miała kaca.
    2.szok.
    3.Oczywiście,że tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Zdziwi się lub wścieknie.
    2.Może go pocałuje...
    3. Mi się wydaje że tak

    A mam pytanie, jak mamy się podpisywać? Wymyśloną nazwą czy np.tt?

    Co to rozdziału, to jak zwykle BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Pewnie będzie kazała mu się wynosić, ale Niall jest twardy i się nie podda ;)
    2. Zdziwi się, ale mam nadzieję, że będzie dobrze ;) Może się pocałują.
    3. Tak!! Nie widzę innej możliwości <33 Muszą być razem ;*
    A co do rozdziału, jest CUDNY :* Czekam na następny :33

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Będzie chciała go wyrzucić z mieszkania, ale on wtedy wykrzyczy jej co czuje ;)
    2. Wielkie zdziwienie, które zakończy się pocałunkiem :*
    3. TAK! <33 Przynajmniej mam taką nadzieję ♥
    A rozdział idealny. Nic dodać, nic ująć :3 /Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku rozdział jest cudowny !!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. ej no nie bd taka az 30 ?! no ale rozdział swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdzial swietny kolejny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Dziewczyna bedzie chciala wyprosic Nialla z domu ale on sie nie da
    2. Napewno zdziwi sie ale szybko to minie i odpowie mu podobnie
    3. Na 100% beda razem nie moze byc inaczej
    Podpis ;): @weronika_a (tt)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.napewno sie wścieknie
    2.totalny szok
    3.pogodza sie !! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.zdziwienie i złość
    2.zdziwi sie ale tez mu wyzna miłość
    3. pogodza sie na 100%

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. bd wściekła
    2.nie bd wiedziec co zrobic ale wkoncu tez mu to powie
    3.pogadza sie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham to !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, dobrze by było gdyby musial o nią troche powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje na gorący sex !!!!! - Olcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku super !! Myślę, że się pogodzą i Rose też wyzna miłość Niall'owi :** I że Niall poprosi Rose, aby była jego dziewczyną i ona się zgodzi :)) Czekam na kiss, a nawet na coś więcej :D /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne *O mam nadzieje ze wszystko bd dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie dobrze :* Musi być :) Oni są dla siebie przeznaczeni ^^ Pogodzą się i będą razem <3 Mam taką nadzieję :> /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny rozdział ♡ Pogodzą się i może nawet dojdzie do czegoś więcej
    ... ;* Może nawet kiedyś Rose dołączy do ALFY :) Kto wie... Czekam na next :> /Paulina

    OdpowiedzUsuń
  19. Az 30 kom.? Ale i tak rozdzial boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent dziewczyno !! Msm nadzieję, że sw pogodzą i wszystko będzie git :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham, kocham, kocham !!! Oni mają być razem <33 / Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Te opowiadania są BOSKIE *_* Myślę, że Rose mu wybaczy :) Czeksm na NN /Sandra G.

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś zajebista kocham cię :D /Paulina

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tooo !
    Proszę cie dodaj następny
    :)



    Wikaaa

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham tego bloga !
    Prosze cię dawaj następny roździał !

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam <33 Czekam na next /Gaba

    OdpowiedzUsuń
  27. Bosko piszesz :* Mam nadzieję, że się pogodzą i liczę na kiss, a nawet coś więcej :3 Dawaj nexta /Anka

    OdpowiedzUsuń